Odwiedź nas na Facebooku i LinkedIn!

Specjalista ds. Zwalczania Przestępczości Ubezpieczeniowej (K/M)

Warszawa (REKRUTACJA ZDALNA)

LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.

Twoje zadania:
  • współtworzenie strategii i systemów przeciwdziałania nadużyciom w obszarze likwidacji szkód majątkowych i osobowych, oraz zawierania polis ubezpieczeniowych,
  • badanie spraw szkodowych pod kątem ustalenia odpowiedzialności odszkodowawczej,
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach szkodowych,
  • przygotowywanie projektów zawiadomień o przestępstwie,
  • identyfikacja obszarów zagrożonych nadużyciami,
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z organami ściągania, sądami oraz innymi instytucjami w towarzystwami ubezpieczeń.

Wystarczy, że:
  • posiadasz doświadczenie w podobnym obszarze (mile widziane doświadczenia w działach likwidacji szkód lub przeciwdziałania nadużyciom, Compliance),
  • masz wykształcenie o profilu technicznym, prawnym lub ubezpieczeniowym,
  • znasz przepisy prawa cywilnego, ubezpieczeniowego a także nie są Ci obce ogólne warunki ubezpieczeń,
  • posiadasz bardzo dobre umiejętności analityczne połączone z kreatywnością działania,
  • cechuje Cię umiejętności planowania i samodzielnej organizacji pracy,
  • potrafisz obsługiwać programy z pakietu MS Office.

W zamian oferujemy Ci:
  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
  • pracę w trybie hybrydowy – nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Aplikuj na stanowisko