Specjalista ds. Zwalczania Przestępczości Ubezpieczeniowej (K/M)
Warszawa (REKRUTACJA ZDALNA)
LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
Twoje zadania:
- współtworzenie strategii i systemów przeciwdziałania nadużyciom w obszarze likwidacji szkód majątkowych i osobowych, oraz zawierania polis ubezpieczeniowych,
- badanie spraw szkodowych pod kątem ustalenia odpowiedzialności odszkodowawczej,
- prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach szkodowych,
- przygotowywanie projektów zawiadomień o przestępstwie,
- identyfikacja obszarów zagrożonych nadużyciami,
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z organami ściągania, sądami oraz innymi instytucjami w towarzystwami ubezpieczeń.
Wystarczy, że:
- posiadasz doświadczenie w podobnym obszarze (mile widziane doświadczenia w działach likwidacji szkód lub przeciwdziałania nadużyciom, Compliance),
- masz wykształcenie o profilu technicznym, prawnym lub ubezpieczeniowym,
- znasz przepisy prawa cywilnego, ubezpieczeniowego a także nie są Ci obce ogólne warunki ubezpieczeń,
- posiadasz bardzo dobre umiejętności analityczne połączone z kreatywnością działania,
- cechuje Cię umiejętności planowania i samodzielnej organizacji pracy,
- potrafisz obsługiwać programy z pakietu MS Office.
W zamian oferujemy Ci:
- stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowy – nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.