Odwiedź nas na Facebooku i LinkedIn!

Lider ds. Rozwoju i Szkoleń (K/M)

Warszawa (REKRUTACJA ZDALNA)

Co robimy:

Zakres odpowiedzialności:
  • identyfikowanie potrzeb rozwojowo-szkoleniowych pracowników,
  • projektowanie i realizowanie programów rozwojowych kierowanych do osób z różnych poziomów w organizacji,
  • tworzenie i prowadzenie warsztatów (stacjonarnych i online) z zakresu umiejętności miękkich, sprzedażowych oraz obsługi klienta,
  • organizowanie, administrowanie i monitorowanie realizacji programów szkoleniowo-rozwojowych,
  • wyszukiwanie ofert szkoleń zewnętrznych odpowiadających na potrzeby pracowników oraz współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług szkoleniowych w ramach prowadzonych projektów,
  • przygotowywanie analiz i raportów szkoleniowych na potrzeby organizacji w tym dotyczących efektywności szkoleń.

Wymagania:
  • masz min. 3 lata doświadczenia w projektowaniu oraz prowadzeniu szkoleń metodami warsztatowymi,
  • posiadasz doświadczenie w budowaniu relacji i pracy z obszarami biznesowymi i kadrą menadżerską,
  • masz wiedzę z zakresu badania potrzeb szkoleniowo – rozwojowych oraz oceny ich efektywności,
  • znasz rynek szkoleń i dostawców,
  • budujesz partnerskie relacje oraz w swoich działaniach koncentrujesz się na kliencie wewnętrznym,
  • szukasz i proponujesz usprawnienia oraz rozwiązania w obszarze szkoleniowo – rozwojowym,
  • dobrze organizujesz pracę własną oraz odpowiadasz za realizację celów,
  • masz wykształcenie wyższe – preferowane na kierunkach: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia oraz ukończone kursy/szkolenia trenerskie / coachingowe,
  • znasz MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint,
  • dodatkowym atutem będzie, jeżeli wiesz w jaki sposób prowadzić procesy e-learningowe.

W zamian oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
  • pracę w trybie hybrydowym (spotkania w biurze raz w miesiącu). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Aplikuj na stanowisko