Odwiedź nas na Facebooku i LinkedIn!

Analityk Danych (K/M)

Warszawa (REKRUTACJA ZDALNA)

Technologie i narzędzia, których używamy: T-SQL, PostgreSQL, Airflow, Python, Git. Mile widziane: narzędzia ETL, narzędzia big data, narzędzia chmurowe, Earnix.

Twoje zadania:
  • eksploracja danych w celu poszukiwania istotnych zależności statystycznych,
  • dostarczenie raportów/analiz/modeli oraz automatyzacja procesów analitycznych,
  • praca nad tworzeniem i rozwojem narzędzi na potrzeby automatyzacji codziennych zadań,
  • przetwarzanie danych w systemach produkcyjnych/testowych,
  • utrzymanie i rozwój dotychczasowych narzędzi zarządzania jakością danych,
  • optymalizacja zapytań do bazy danych, zarządzanie zbiorami danych,
  • tworzenie dokumentacji projektowej.

Wystarczy, że:
  • masz doświadczenie wyższe (ekonometria, metody ilościowe, matematyka lub inne związane z pracą na danych),
  • bardzo sprawnie posługujesz się SQL,
  • lubisz szukać odpowiedzi i rozwiązywać problemy poprzez analizę zbiorów danych,
  • zawsze dążysz do usprawnianie swojej pracy poprzez budowę efektywnych procesów i ich automatyzację,
  • masz doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami liczbowymi,
  • umiesz pracować w zespole oraz samodzielnie,
  • interesujesz się tematyką z obszaru analizy danych, big data,
  • uczysz się i dzielisz wiedzą,
  • mile widziane: wiedza lub doświadczenie w zakresie budowy procesów ETL, doświadczenie w pracy z analitycznymi bibliotekami python (pandas, numpy, scikit-learn itd.)
  • oraz znajomość innych języków programowanie i narzędzi programistycznych, big data lub technologii chmurowych.

W zamian oferujemy Ci:
  • współpracę w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość pracy hybrydowej – decyzja należy do Ciebie, konieczność wizyty w biurze około dwa razy na miesiąc oraz w przypadku prowadzenia warsztatów stacjonarnie (nasze biuro mieści się w Warszawie przy ulicy Postępu 15),
  • świadczenie dodatkowe: prywatną opiekę medyczną, Kartę Multisport, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, liczne akcje na rzecz pracowników,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Aplikuj na stanowisko