Inżynier Danych / Data Engineer (K/M)
Warszawa (REKRUTACJA ZDALNA)
LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
Twoje zadania:
- budowa procesów przetwarzania danych w oparciu o usługi on-prem (Python/SQL) i chmurowe Azure (m.in. Databricks),
- optymalizacja procesów przetwarzania danych i optymalizacja kodów Python, SQL,
- automatyzacja procesów zasilania i ich optymalizacja,
- utrzymanie dokumentacji procesów zasileń,
- implementacja procesów zarządzania jakością danych, w tym wdrożenie reguł walidacji danych, standardów wprowadzania danych,
- wdrożenie automatycznych procesów monitorowania jakości danych.
Wystarczy, że:
- biegle znasz SQL,
- dobrze znasz język Python (obszar przetwarzania danych),
- posiadasz doświadczenie w pracy na danych ustrukturyzowanych i nieustrukturyzowanych,
- masz doświadczenie w projektowaniu i budowaniu procesów przetwarzania danych.
Twoim dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w Spark/Databricks,
- doświadczenie w projektowaniu i budowie procesów ETL (SSIS, ADF, Synapse, Airflow),
- znajomość baz danych: relacyjnych (PostgreSQL) i NoSQL (MongoDB),
- znajomość usług Azure.
W zamian oferujemy Ci:
- stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
- praca w trybie zdalnym, jeśli wolisz pracować w biurze, również jest taka możliwość (mieścimy się w Warszawie przy ul. Postępu 15),
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę oraz doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, liczne akcje na rzecz pracowników, program Rodzina LINK4,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.