Kierownik ds. Zarządzania i Rozwoju w obszarze Mikrofirm (K/M)
WARSZAWA (REKRUTACJA ZDALNA)
LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
Twoje zadania:
- udział w opracowaniu strategii obsługi i aktywizacji sprzedaży skierowanej do segmentu Mikrofirm (wypracowanie grupy docelowej w oparciu o doświadczenia rynkowe i wewnętrzne LINK4),
- opracowywanie kampanii sprzedażowych skierowanych do obecnych klientów LINK4 i kampanii akwizycyjnych celem pozyskania nowych klientów segmentu Mikrofirm,
- aktywny udział w kreowaniu wizerunku LINK4 jako marki skierowanej również do Mikrofirm – udział w konferencjach, współpraca z Partnerami, Agentami i Brokerami,
- inicjonowanie i rozliczanie działań pilotażowych skierowanych do bazy własnej oraz nowo pozyskanej klientów segmentu Mikrofirm,
- określanie i rozliczanie celów dla zespołu sprzedażowego
- współpraca wewnątrz LINK4 z innymi zespołami tj. pricing, produkt, likwidacja szkód, marketing, SEO, IT
- zarządzenie budżetem dot. rozwoju strategii Mikrofirm.
Wystarczy, że:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem współpracującym z klientem biznesowym min. 1 rok ( Mikro oraz średnie firmy),
- umiejętność motywowania zespołu do realizacji celów,
- umiejętność analizowania danych oraz wyciągania wniosków,
- rozwinięte kompetencje komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych,
- otwartość, kreatywność, odwaga biznesowa i silne nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
- nastawienie na kreowanie nowych rozwiązań,
- wytrwałość w nawiązywaniu długofalowych relacji,
- doświadczenie w zarządzaniu budżetem.
W zamian oferujemy Ci:
- stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym . Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
- wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon),
- pracę w zgranym zespole, otwartym na współpracę i wdrażanie nowych rozwiązań,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- pakiet benefitów – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.