Odwiedź nas na Facebooku i LinkedIn!

Kierownik ds. Zarządzania i Rozwoju w obszarze Mikrofirm (K/M)

WARSZAWA (REKRUTACJA ZDALNA)

LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.

Twoje zadania:
  • udział w opracowaniu strategii obsługi i aktywizacji sprzedaży skierowanej do segmentu Mikrofirm (wypracowanie grupy docelowej w oparciu o doświadczenia rynkowe i wewnętrzne LINK4),
  • opracowywanie kampanii sprzedażowych skierowanych do obecnych klientów LINK4  i kampanii akwizycyjnych celem pozyskania nowych klientów segmentu Mikrofirm,
  • aktywny udział w kreowaniu wizerunku LINK4 jako marki skierowanej również do Mikrofirm – udział w konferencjach, współpraca z Partnerami, Agentami i Brokerami,
  • inicjonowanie i rozliczanie działań pilotażowych skierowanych do bazy własnej oraz nowo pozyskanej klientów segmentu Mikrofirm,
  • określanie i rozliczanie celów dla zespołu sprzedażowego
  • współpraca wewnątrz LINK4 z innymi zespołami tj. pricing, produkt, likwidacja szkód, marketing, SEO, IT
  • zarządzenie budżetem dot. rozwoju strategii Mikrofirm.

Wystarczy, że:
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem współpracującym z klientem biznesowym min. 1 rok ( Mikro oraz średnie firmy),
  • umiejętność motywowania zespołu do realizacji celów,
  • umiejętność analizowania danych oraz wyciągania wniosków,
  • rozwinięte kompetencje komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych,
  • otwartość, kreatywność, odwaga biznesowa i silne nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
  • nastawienie na kreowanie nowych rozwiązań,
  • wytrwałość w nawiązywaniu długofalowych relacji,
  • doświadczenie w zarządzaniu budżetem.

W zamian oferujemy Ci:
  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
  • pracę w trybie hybrydowym . Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
  • wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (laptop, telefon),
  • pracę w zgranym zespole, otwartym na współpracę i wdrażanie nowych rozwiązań,
  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
  • pakiet benefitów – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Aplikuj na stanowisko