Odwiedź nas na Facebooku i LinkedIn!

Kierownik Regionalny ds. Sprzedaży Agencyjnej (K/M)

Region opolski (REKRUTACJA ZDALNA)

LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.

Twoje zadania:
  • utrzymywanie oraz rozwój relacji między LINK4, a partnerami w regionie opolskim i Wrocławiu,
  • współpraca nad rozwojem sprzedaży oraz realizacja planów sprzedaży,
  • budowanie programów motywacyjnych dla punktów sprzedaży,
  • organizacja oraz uczestnictwo w szkoleniach dla agentów,
  • uczestniczenie w budowaniu procesów obsługi kanału agencyjnego i utrzymywanie relacji z pozyskanymi partnerami.

Wystarczy, że:
  • masz doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą agencyjną,
  • znasz rynek ubezpieczeniowy i produkty LINK4 (zakres, OWU, korzyści) – to będzie Twoim dodatkowym atutem,
  • posiadasz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, łatwo nawiązujesz kontakty z innymi,
  • umiesz samodzielnie pracować i dobrze organizować pracę własną,
  • posiadasz praktyczną znajomość Excela oraz Power Pointa,
  • masz prawo jazdy kategorii B.

W zamian oferujemy Ci:
  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
  • wynagrodzenie uzależnione również od Twoich wyników sprzedażowych,
  • wszystkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (auto, laptop, telefon),
  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Aplikuj na stanowisko