Młodszy Specjalista ds. Modeli Taryfowych, Centre of Excellence (K/M)
Warszawa (REKRUTACJA ZDALNA)
Co robimy:
Technologie, których używamy
T-SQL, PostgreSQL, Python, Git, Airflow, Azure Databricks, Earnix, Atlassian: Jira, Confluence
Zakres odpowiedzialności:
- rozwijanie nowoczesnych metod modelowania i analizy danych,
- tworzenie i monitoring modeli pricingowych,
- eksploracja nowych źródeł danych z wykorzystaniem metod statystycznych (Earnix, Python),
- udział w projekcie, tworzeniu i rozbudowie struktur zaawansowanej analityki danych,
- przygotowywanie analiz ad hoc,
- tworzenie dokumentacji (Jira, Confluence).
Wymagania:
- biegła znajomość SQL,,
- solidne podstawy statystyczne i ekonometryczne,
- zacięcie analityczne: lubisz szukać odpowiedzi i rozwiązywać problemy poprzez analizę danych,
- skłonność do optymalizacji: zawsze dążysz do usprawnienia swojej pracy poprzez budowę efektywnych procesów i ich automatyzację,
- precyzja: dążysz do bezbłędnego wykonania zadań oraz pełnego zrozumienia wyników,
- samodzielność w tematach technicznych: nie boisz się zajrzeć do google gdy „coś przestało działać”.
Mile widziane
- znajomość Python, doświadczenie w pracy z analitycznymi bibliotekami (pandas, numpy, scikit-learn itd.),
- znajomość obsługi terminala,
- doświadczenie z Airflow bądź innycm schedulerem,
- doświadczenie z usługami chmurowymi Azure, w szczególności Databricks, Tabular, PowerBI,
- doświadczenie z Bitbucket (bądź inną wersją Git’a) oraz innymi narzędziami Atlassian: Jira, Confluence,
- znajomość Earnix, doświadczenie w konstruowaniu modeli predykcyjnych,
- znajomość innych narzędzi ETL, usługi chmurowych, narzędzi big data.
W zamian oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- praca w modelu hybrydowym,
- możliwość rozwoju w przyjaznej atmosferze w innowacyjnym i zgranym Zespole,
- w przypadku zainteresowania innym tematem – możliwość realizacji zadań spoza przydzielonego obszaru,
- świadczenia dodatkowe: prywatna opieka medyczna, karta Mulitsport, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, liczne akcje na rzecz pracowników,
- kultura organizacyjna oparta na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.