Odwiedź nas na Facebooku i LinkedIn!

Młodszy Specjalista ds. Modeli Taryfowych, Centre of Excellence (K/M)

Warszawa (REKRUTACJA ZDALNA)

Co robimy:

Technologie, których używamy

T-SQL, PostgreSQL, Python, Git, Airflow, Azure Databricks, Earnix, Atlassian: Jira, Confluence

Zakres odpowiedzialności:
  • rozwijanie nowoczesnych metod modelowania i analizy danych,
  • tworzenie i monitoring modeli pricingowych,
  • eksploracja nowych źródeł danych z wykorzystaniem metod statystycznych (Earnix, Python),
  • udział w projekcie, tworzeniu i rozbudowie struktur zaawansowanej analityki danych,
  • przygotowywanie analiz ad hoc,
  • tworzenie dokumentacji (Jira, Confluence).

Wymagania:
  • biegła znajomość SQL,,
  • solidne podstawy statystyczne i ekonometryczne,
  • zacięcie analityczne: lubisz szukać odpowiedzi i rozwiązywać problemy poprzez analizę danych,
  • skłonność do optymalizacji: zawsze dążysz do usprawnienia swojej pracy poprzez budowę efektywnych procesów i ich automatyzację,
  •  precyzja: dążysz do bezbłędnego wykonania zadań oraz pełnego zrozumienia wyników,
  • samodzielność w tematach technicznych: nie boisz się zajrzeć do google gdy „coś przestało działać”.

 

Mile widziane

  • znajomość Python, doświadczenie w pracy z analitycznymi bibliotekami (pandas, numpy, scikit-learn itd.),
  • znajomość obsługi terminala,
  • doświadczenie z Airflow bądź innycm schedulerem,
  • doświadczenie z usługami chmurowymi Azure, w szczególności Databricks, Tabular, PowerBI,
  • doświadczenie z Bitbucket (bądź inną wersją Git’a) oraz innymi narzędziami Atlassian: Jira, Confluence,
  • znajomość Earnix, doświadczenie w konstruowaniu modeli predykcyjnych,
  • znajomość innych narzędzi ETL, usługi chmurowych, narzędzi big data.

W zamian oferujemy:

 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • praca w modelu hybrydowym,
  • możliwość rozwoju w przyjaznej atmosferze w innowacyjnym i zgranym Zespole,
  • w przypadku zainteresowania innym tematem – możliwość realizacji zadań spoza przydzielonego obszaru,
  • świadczenia dodatkowe: prywatna opieka medyczna, karta Mulitsport, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, liczne akcje na rzecz pracowników,
  • kultura organizacyjna oparta na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Aplikuj na stanowisko