Odwiedź nas na Facebooku i LinkedIn!

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (K/M)

WARSZAWA (REKRUTACJA ZDALNA )

Jeśli szukasz pracy związanej wyłącznie z telefoniczną obsługą klienta oraz solidnego pracodawcy, który docenia każdego pracownika – dołącz do naszego zespołu!

Twoje zadania:
  • rejestracja nowych szkód zgłaszanych przez klientów,
  • udzielanie telefonicznej informacji klientom w związku z wcześniej zgłaszanymi szkodami.

Wystarczy, że:
  • chcesz nieść pomoc klientom, jesteś osobą otwartą oraz nastawioną na pracę zespołową,
  • masz czas od poniedziałku do piątku między 8:00 – 17:00 (praca w przedziale godzinowym 8:00 – 16:00 lub 9:00 – 17:00).

W zamian oferujemy Ci:
  • uczciwe warunki zatrudnienia – umowa o pracę od pierwszego dnia. Twoje możliwe wynagrodzenie na start to 5160 zł brutto (podstawa 4300 zł brutto i do 860 zł brutto premii za jakość wykonywanej przez Ciebie pracy),
  • pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz w miesiącu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
  • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju w obszarze związanym z ubezpieczeniami;
  • kompleksowe szkolenie wstępne – przekażemy Ci naszą wiedzę oraz doświadczenie abyś mógł/ła komfortowo rozpocząć samodzielną pracę podczas miesięcznego szkolenia stacjonarnie u nas w biurze,
  • świadczenia dodatkowe: prywatną opiekę medyczną, kartę Mulitsport, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, liczne akcje na rzecz pracowników, program Rodzina LINK4,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Aplikuj na stanowisko