Odwiedź nas na Facebooku i LinkedIn!

Specjalista ds. Kontroli Procesów Wewnętrznych (K/M)

WARSZAWA ( REKRUTACJA ZDALNA)

Na tym stanowisku będziesz realizować zadania kontrolujące poprawność i efektywność procesów w poszczególnych obszarach działalności Pionu Szkód w celu spełnienia biznesowych i grupowych wymagań oraz standardów. Będziesz raportować na temat zidentyfikowanych ryzyk lub nieprawidłowości, przygotowywać wyniki zadań kontrolnych oraz propozycje rekomendacji do podjęcia działań ograniczających zidentyfikowane ryzyka lub nieprawidłowości.

Twoje zadania:
  • planowanie zadań kontrolnych i ich realizacja,
  • identyfikowanie obszarów działalności Pionu Szkód o wysokim poziomie ryzyka, które powinny być przedmiotem audytów doraźnych,
  • sporządzanie programów kontrolnych poprzez analizę ryzyk i mechanizmów kontrolnych w weryfikowanym obszarze,
  • dokumentowanie przeprowadzonych czynności kontrolnych zgodnie z wewnętrznymi wzorami i standardami,
  • sporządzanie raportów z zadań kontrolnych, w tym w ocena systemu kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem oraz proponowanie rekomendacji,
  • ocena stanu realizacji rekomendacji i zaleceń wydanych w ramach realizowanych kontroli,
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki odpowiedzialnymi za kontrole,
  • budowanie, rozwijanie i utrzymywanie ścisłej współpracy z osobami z kadry zarządzającej.

Wystarczy, że:
  • minimum 1 rok pracy na podobnym stanowisku lub w obszarze audytu.
  • minimum 5 lata doświadczenie w branży ubezpieczeniowej lub finansowej,
  • wykształcenie kierunkowe,
  • bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analizowania i syntetyzowania informacji,
  • skrupulatność i dokładność i uporządkowany sposób działania,
  • umiejętność ustalania priorytetów oraz terminowe wykonywanie powierzonych zadań,
  • znajomość Pakietu Office na poziomie umożliwiającym tworzenie raportów, porównań oraz analiz,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • proaktywna postawa biznesowa,
  • rzetelność i uczciwość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • chęć rozwoju i ciągłego zdobywania doświadczenia.

W zamian oferujemy Ci:
  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę.
  • pracę w trybie hybrydowym (spotkania w biurze raz w miesiącu lub w zależności od potrzeb biznesowych). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Aplikuj na stanowisko