Odwiedź nas na Facebooku i LinkedIn!

Specjalista Service Desk (K/M)

Warszawa (REKRUTACJA ZDALNA)

LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.

Twoje zadania:
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania komputerów i urządzeń oraz utrzymanie systemów informatycznych
  • bieżąca pomoc użytkownikom w zakresie użytkowania sprzętu i oprogramowania opartego o system Windows,
  • diagnozowanie i naprawianie usterek systemów komputerowych, sprzętu biurowego oraz aplikacji,
  • zarządzanie środkami trwałymi IT,
  • przygotowanie stanowiska pracy dla nowych współpracowników,
  • przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń użytkowników,
  • utrzymywanie dokumentacji podległych systemów,
  • realizacja podstawowych wymagań w systemie, które nie wymagają zmian w aplikacji zgodnie z oczekiwaniami klienta biznesowego,
  • pełnienie dyżurów telefonicznych i reagowanie na awarie dotyczące systemów informatycznych.

Wystarczy, że:
  • posiadasz wiedzę z zakresu instalacji oprogramowania IT,
  • znasz obsługę pakietu MS Office (w szczególności środowiska M365),
  • masz doświadczenie w zarządzaniu uprawnieniami użytkowników w systemach IT,
  • znasz systemy do zarządzania zgłoszeniami (np. JIRA),
  • znasz zagadnienia  zakresu Active Directory (AD),
  • posiadasz praktyczną znajomość systemów Windows,
  • umiesz konfigurować sprzęt mobilny oparty o systemy Android i iOS,
  • jesteś dokładny/-na, systematyczny/-na, oraz terminowy/-wa w realizacji zadań,
  • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1-2 lata.

 

  • Mile widziane: znajomość systemu SCCM służącego do zdalnej dystrybucji i monitorowania oprogramowania,
  • doświadczenie w zarządzaniu usługami Azure Active Directory.

W zamian oferujemy Ci:
  • współpracę w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w trybie hybrydowym,
  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
  • świadczenia dodatkowe: prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, liczne akcje na rzecz pracowników – w przypadku zatrudnienia w oparciu o umowę o prace,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Aplikuj na stanowisko