Specjalista Service Desk (K/M)
Warszawa (REKRUTACJA ZDALNA)
LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.
Twoje zadania:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania komputerów i urządzeń oraz utrzymanie systemów informatycznych
- bieżąca pomoc użytkownikom w zakresie użytkowania sprzętu i oprogramowania opartego o system Windows,
- diagnozowanie i naprawianie usterek systemów komputerowych, sprzętu biurowego oraz aplikacji,
- zarządzanie środkami trwałymi IT,
- przygotowanie stanowiska pracy dla nowych współpracowników,
- przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń użytkowników,
- utrzymywanie dokumentacji podległych systemów,
- realizacja podstawowych wymagań w systemie, które nie wymagają zmian w aplikacji zgodnie z oczekiwaniami klienta biznesowego,
- pełnienie dyżurów telefonicznych i reagowanie na awarie dotyczące systemów informatycznych.
Wystarczy, że:
- posiadasz wiedzę z zakresu instalacji oprogramowania IT,
- znasz obsługę pakietu MS Office (w szczególności środowiska M365),
- masz doświadczenie w zarządzaniu uprawnieniami użytkowników w systemach IT,
- znasz systemy do zarządzania zgłoszeniami (np. JIRA),
- znasz zagadnienia zakresu Active Directory (AD),
- posiadasz praktyczną znajomość systemów Windows,
- umiesz konfigurować sprzęt mobilny oparty o systemy Android i iOS,
- jesteś dokładny/-na, systematyczny/-na, oraz terminowy/-wa w realizacji zadań,
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1-2 lata.
- Mile widziane: znajomość systemu SCCM służącego do zdalnej dystrybucji i monitorowania oprogramowania,
- doświadczenie w zarządzaniu usługami Azure Active Directory.
W zamian oferujemy Ci:
- współpracę w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- świadczenia dodatkowe: prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, liczne akcje na rzecz pracowników – w przypadku zatrudnienia w oparciu o umowę o prace,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.