Odwiedź nas na Facebooku i LinkedIn!

Specjalista ds. Negocjacji i Wynajmu Pojazdów Zastępczych (K/M)

WARSZAWA ( REKRUTACJA ZDALNA )

LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy alehttps://kariera.link4.pl/wp-content/uploads/2022/05/Atmosfera-w-ktorej-chce-sie-pracowac-200x300.jpg wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.

Twoje zadania:
  • kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami w zakresie organizacji pojazdu zastępczego z OC sprawcy
  • kontakt z partnerami zewnętrznymi realizującymi usługę wynajmu pojazdu zastępczego
  • przekazywanie klientom telefonicznej oraz mailowej informacji odnośnie prowadzonego postępowania likwidacyjnego,
  • analiza dokumentacji szkodowej pod kątem przyjęcia odpowiedzialności za szkodę (OC),
  • rozpatrywanie dodatkowych roszczeń w ramach prowadzonego procesu,
  • wydawanie decyzji i zapobieganie nienależnym wypłatom odszkodowań,
  • współpraca z innymi działami w ramach prowadzonego procesu likwidacji.

Wystarczy, że:
  • masz minimum roczne doświadczenie zawodowe związane z likwidacją szkód komunikacyjnych,
  • dobrze znasz przepisy prawa oraz orzecznictwa sądowego stosowane w postępowaniu likwidacyjnym,
  • nie boisz się samodzielnie podejmować decyzji, za które czujesz się odpowiedzialny/a,
  • lubisz rozmawiać z klientami i negocjować z nimi.

W zamian oferujemy Ci:
  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę
  • pracę w trybie hybrydowym (spotkania w biurze raz w miesiącu). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Aplikuj na stanowisko