Odwiedź nas na Facebooku i LinkedIn!

Specjalista ds. Relacji z Klientem (K/M)

WARSZAWA (REKRUTACJA ZDALNA)

LINK4 to niezwykłe Towarzystwo Ubezpieczeniowe, które dzięki zaangażowaniu, pasji, wytrwałości swoich pracowników pnie się na wyżyny sukcesu. Na przestrzeni naszej działalności zdobyliśmy wiele nagród z obszaru biznesu, obsługi klienta, również jako pracodawca. Dużo osiągnęliśmy ale wiele jeszcze przed nami. I Ty możesz stać się częścią naszej Załogi.

Twoje zadania:
  • obsługa odwołań poszkodowanych lub ich pełnomocników (analiza problemów, wysokości roszczeń, odpowiedzi),
  • identyfikowanie nieprawidłowości w procesie likwidacji szkód w celu poprawy ich jakości zgodnie z wewnętrznymi procedurami Spółki oraz wymogami prawa,
  • terminowe zawieranie umów ugody na podstawie wynegocjowanych wysokości odszkodowania z roszczącym lub jego pełnomocnikiem,
  • realizowanie wyznaczonych celów dotyczących ilości i jakości obsługiwanych spraw,
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie likwidacji szkód,
  • przygotowywanie odpowiedzi na interwencje Komisji Nadzoru Finansowego, Rzecznika Ubezpieczonych i Rzecznika Konsumentów w zakresie procesu likwidacji szkód.

Wystarczy, że:
  • masz doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie ubezpieczeniowej lub innej zajmującej się zwalczaniem przestępczości ubezpieczeniowej,
  • posiadasz umiejętność analizy dokumentacji i formułowania wniosków,
  • cechuje Cię dobra organizacja pracy własnej,
  • umiesz priorytetyzować zadania,
  • znasz obsługę komputera w zakresie MS Office.

W zamian oferujemy Ci:
  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
  • pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz na dwa miesiące, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Aplikuj na stanowisko