Odwiedź nas na Facebooku i LinkedIn!

Specjalista w Zespole Wsparcia Klienta (K/M)

WARSZAWA (REKRUTACJA ZDALNA )

widełki finansowe 4300zł-4700zł

Twoje zadania:
  • telefoniczna i mailowa obsługa Klienta LINK4,
  • obsługa czatu do kontaktu z Klientami,
  • wprowadzanie zmian w polisach naszych Klientów,
  • obsługa i rozpatrywanie zgłoszeń Klientów,
  • realizacja celów jakościowych i sprzedażowych.

Wystarczy, że:
  • masz dobre umiejętności komunikacyjne,
  • jesteś nastawiony/a na cel i jego realizację,
  • chcesz poszerzać swoją wiedzę w obszarze ubezpieczeń i zdobywać doświadczenie w obsłudze Klienta,
  • posiadasz wykształcenie min. średnie,
  • jesteś gotowy do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-20:00 (pracujemy 8 godzin dziennie).

W zamian oferujemy Ci:
  • stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
  • pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz na dwa miesiące, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
  • wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
  • pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
  • możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
  • kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.

Aplikuj na stanowisko