Starszy Specjalista ds. Modeli Taryfowych (K/M)
WARSZAWA ( REKRUTACJA ZDALNA )
Poszukujemy osoby na poziomie starszego specjalisty lub eksperta, z doświadczeniem w tworzeniu modeli pricingowych oraz znajomością narzędzi takich jak Earnix i/lub Emblem do zespołu Centre of Excellence. Jest to Zespół odpowiedzialny za: • rozwój narzędzi i technik pricingowych, • przygotowywanie modeli ryzyka, popytu i innych modeli wspierających, • automatyzację procesów, • analizę dostępnych źródeł danych i rekomendowanie ich wykorzystania, • prowadzenie analiz w kierunku identyfikacji skutecznych reguł underwritingowych, • ścisłą współpracę z Zespołami odpowiedzialnymi za tworzenie strategii cenowych oraz utrzymanie i rozwój systemu taryfikacyjnego.
-
tworzenie modeli ryzyka i popytu,
-
rozwijanie nowoczesnych metod modelowania i analizy danych ,
-
prowadzenie analiz i prezentowanie wniosków,
-
inicjowanie zmian, rekomendowanie nowych rozwiązań,
-
dzielenie się wiedzą z innymi pracownikami, współpraca z innymi Zespołami i obszarami z firmie.
-
przynajmniej 3 letniego doświadczenia w firmie ubezpieczeniowej w zakresie budowania modeli cenowych (ryzyko/popyt),
-
doświadczenia w obszarze pricingu ubezpieczeń majątkowych, w szczególności komunikacyjnych,
-
doświadczenia w zastosowaniu różnych typów modeli, technik segmentacji i analizy danych,
-
biegłej znajomości narzędzi: Earnix lub Emblem, SQL Server,
-
wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych,
-
podejścia do ciągłego usprawniania procesów,
-
kreatywności w poszukiwaniu nowych, coraz lepszych rozwiązań,
-
zaangażowania.
Mile widziane
-
dodatkowym atutem będzie znajomość narzędzi chmurowych (Databricks)
- stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym . Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.